کد خبر: 290 زمان انتشار: 22:31:41 - 1398/01/25
مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس خبر داد: اجرای ۸ طرح در کارگاه- مسابقه قوام الدین شیرازی

شیراز- مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس از اجرای هشت طرح منتخب در جریان پنجمین دوره کارگاه – مسابقه قوام الدین شیرازی خبرداد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "، امیر حسین جمشیدی در جریان نشست هماهنگی پنجمین دوره کارگاه – مسابقه قوامالدین شیرازی که قرار است در شیراز برگزار شود، بیان کرد: در جریان این کارگاه – مسابقه از ابتدای امر دو هدف عمدهدبنال می‌شد یکی تأثیرگذاری جامعه معماری در سطح شهر و دوم اینکه برگزاری یک رویداد شهری که شادابی و پویایی برای شهر به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی انجام شد که این مسابقه جایگاه و اسمش بین مردم جریان پیدا کند، بیان کرد: برای این کار ورودی باغ عفیف آباد در نظر گرفته شد و مسابقه با تعداد کثیری از معماران دنبال شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس با اشاره به اینکه امسال پنجمین دوره این رویداد برگزار می‌شود، افزود: فراخوان‌های این رویداد اعلام شد و ۸۰ گروه از استان‌های مختلف نیز طرح‌های خود را ارسال کردند که در بررسی‌های صورت گرفته ۳۰ مورد به مرحله دوم رفته و در نهایت ۸ طرح برای اجرا انتخاب شد.

جمشیدی با اشاره به رویکرد امسال نیز بیان کرد: با توجه به زلزله کرمانشاه و آسیب‌های اجتماعی بعد از زلزله، موضوع مسابقه فضای بازی بچه‌ها درپی وقوع حوادث طبیعی انتخاب شده است.

وی گفت: از اردیبهشت ماه دوره‌ها و کلاس‌های تئوری شروع خواهد شد و از پنج یا شش اردیبهشت نیز بحث ساخت سازه‌های پذیرفته شده دنبال می‌شود.

جمشیدی گفت: سعی می‌کنیم این مسابقه برای آینده به صورت بین المللی دنبال شود.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.