کد خبر: 328 زمان انتشار: 03:02:26 - 1398/02/17
برگزاری جشن صد سالگی دانشگاه باوهاوس در اصفهان

هم‌زمان با ۷کشور جهان، جشن صد سالگی دانشگاه باوهاوس با برگزاری کارگاهی تحت عنوان آفرینش در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "  جشن صد سالگی دانشگاه باوهاوس هم‌زمان با۷کشور جهان، آمریکا،چین،کره،برزیل و...  با برگزاری "کارگاه‌ آفرینش" یک ایده در اصفهان برگزار می‌شود.

در این رویداد،کارگاهی در 5 بخش  شامل: فرم پردازی، طراحی سرامیک، پژوهش فضایی، مدیا و معماری و شهود طراحانه  نیز برگزار می‌شود.

در بخش فرم پردازی،تولید احجام و الگوی سازه‌های چادری به کمک کف آموزش داده می‌شود. همچنین در بخش طراحی سرامیک، طراحی و تولید ظروف سرامیکی به سبک باوهاوس و در بخش پژوهش فضایی  گرافیک معاصر شامل تایپوگرافی و طراحی گرافیک آموزش داده می‌شود. همچنین در بخش مدیا و معماری، مباحث بهره‌مندی از تکنولوژی در معماری آموزش داده می‌شود. بخشی از کارگاه‌های این رویداد نیز تحت عنوان شهود معمارانه در روز آخر به شکل کارگاه مشترک برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آفرینش یک ایده به سبک باوهاوس از دوشنبه 23 تا شنبه 28  اردیبهشت ماه با حضور اعضای تیم باوهاوس در خانه صفوی اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین در پایان این برنامه مدرک معتبر از دانشگاه باوهاوس وایمار به حاضران در این کارگاه اعطاء می‌شود.

اقامت برای علاقه‌مندان خارج از اصفهان برای شرکت در کارگاه‌های دانشگاه باوهاوس "آفرینش یک ایده" مهیاست و علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو با شماره۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ تماس داشته باشند.

این برنامه توسط زنجیره فرهنگی ایوان و با حمایت تکسرام و برپا چوب در خانه صفوی اصفهان واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، حد فاصل وحید و خواجه پطرس، جنب کوچه 31 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ تماس داشته باشند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.