کد خبر: 341 زمان انتشار: 23:31:30 - 1398/04/05
همکاری دانشگاه هنر با مدرسه معماری کلرمون‌فران

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر، در راستای تفاهم‌نامه همکاری منعقدشده با مدرسه معماری کلرمون‌فران ENSACF، در شهریورماه امسال مدرسه تابستانی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری " ، در ادامه برگزاری دو کارگاه بین‌المللی مشترک بین کشورهای فرانسه، اسپانیا و ارمنستان در سال ۲۰۱۹ با موضوع میراث معماری نظامی در شهرهای کلرمون‌فران و ایروان، این مدرسه در قالب سومین کارگاه بین‌المللی مشترک ایران و فرانسه، شهریورماه سال جاری در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر تهران، آغاز به کار می‌کند.

محور موضوعی مدرسه تابستانی، «حیات نوین میدان مشق؛ میراث معماری نظامی» است که با بستر تاریخی دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی (میدان مشق سابق) پیوند دارد.

در این مدرسه که با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر و همچنین استادان مدرسه معماری کلرمون‌فران هدایت می‌شود، فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری اسکیس‌های طراحی در گروه‌های مشترک دانشجویان ایرانی و فرانسوی، نشست و سخنرانی‌ها، بازدید و رویدادهای جانبی پیش‌بینی شده‌ است.

در همین راستا، کمیته برگزاری مدرسه، از متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و سال پایانی مقطع کارشناسی در رشته‌های معماری، طراحی شهری، مرمت و احیای بافت و بناهای تاریخی دعوت می‌کند تا مدارک خود (شامل رزومه و پورتفلیو در دو صفحه A4 و تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی) را حداکثر تا ۸ تیرماه سال جاری به نشانی sumart@art.ac.ir ارسال کنند. همچنین از میان متقاضیان، افراد واجد شرایط توسط این کمیته انتخاب شده و با شرایط اعلام‌شده از آنها ثبت‌نام به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود: تاریخ برگزاری این مدرسه تابستانی، ۹ تا ۱۴ شهریورماه جاری است.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.