کد خبر: 399 زمان انتشار: 19:56:18 - 1398/06/10
کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن منتشر شد

چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "  این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده‌ و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته است. سرمایه گذاری در بخش مسکن، یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند رشد و توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال‌زایی است. سرمایه‌گذاران مسکن با ساختاری علمی، میزان اشتغال و سطح کل تقاضا را در کشور تغییر می‌دهند و زمینه را برای رشد و توسعه اقتصاد داخلی فراهم می‌کنند.

بی شک مسکن که پویاترین و فعال‌ترین بخش اقتصادی کشور است، موجب رشد تولید و اشتغال در کشور می‌شود. امروزه بیش از ده‌ها صنعت بزرگ کشور وابستگی مستقیم به صنعت ساختمان دارند و رشد و پویایی این بخش می‌تواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارد، به شکلی که نوسانات اقتصاد کشور را سامان بخشد و تعامل مناسبی با متغیرهای کلان اقتصادی برقرار کند. بنابراین افزایش سرمایه‌گذاری در بخش مسکن موجب افزایش رشد اقتصادی می‌شود.

عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش در این صنعت، باعث شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامه‌ریزی اصولی و علمی مدیریت شود، شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود.

دید جامعیت نگری آقای محمدرضا محمدی در این کتاب قابل تحسین است. کتاب حاضر به آموزش جامع و کاملی از اصول بازاریابی و فروش مسکن می پردازد و به افراد حاضر در این صنف به شدت پیشنهاد می‌شود.

علاقه‌مندان ‌برای اطلاع بیشتر و خرید این کتاب می‌توانند با شماره تلفن ۷۱ و ۶۶۴۰۸۲۵۱ تماس بگیرند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.