کد خبر: 556 زمان انتشار: 00:04:01 - 1398/12/23
معرفی هتل‌ های زیر آب

هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در سرتاسر دنیا پراکنده شده‌اند که امکانات و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و به معنی واقعی کلمه به شما اجازه می‌دهند تا در کنار ماهی‌ها بخوابید. به دلیل شرایط خاص محیطی، نگرانی‌ها و موانع مالی ساختن این هتل‌ها در زیر آب کار آسانی نیست. با این حال هتل‌های زیادی در زیر آب ساخته شده‌اند که به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

InterContinental Shanghai Wonderland، چین
 

InterContinental Shanghai Wonderland

InterContinental Shanghai Wonderland

هتل InterContinental Shanghai Wonderland  سیصد میلیون دلاری که در یک معدن متروکه در سونجیانگ ساخته شده است و حدود ۲۰ مایل از مرکز شهر فاصله دارد. اتاق‌های بالایی دارای نمای بالکن از معادن و آبشارهای اطراف هستند. همچنین این هتل دارای دو طبقه زیر آب با سوئیت‌های فوق لوکس و رستوران و استخر هستند.

 

Lovers Deep Submarine، سنت لوسیا
 

Lovers Deep Submarine

 

Lovers Deep Submarine

Lovers Deep که توسط شرکت مسافرتی بریتانیایی Oliver’s Travel به وجود آمده، یک زیردریایی قابل رزرو است که می‌تواند یک مکان رمانتیک برای ماه عسل بشمار رود. اتاق‌هایی دو نفره با منظره چشم نواز اقیانوس که هر مقصدی را که مسافران بخواهند طی می‌کند که میتواند یک صخره مرجانی خیره کننده باشد یا یک کشتی جنگی غرق شده. همچنین طراحی درون زیردریایی نیز با توجه به خواسته مشتریان تغییر خواهد کرد. اما گفتنی است که اقامت در این زیردریایی به هیچ وجه ارزان نخواهد بود.

 

Manta Resort، جزیره Pemba، تانزانیا
 

Manta Resort

 

Manta Resort

 در سال ۲۰۱۳ این هتل در ساحل زانزیبار باز شد که اتاقهای زیر آب آن تنها دو دقیقه با قایق از ساحل فاصله دارند. این اقامتگاه سه طبقه نمایی از صخره‌های مرجانی و همچنین یک منظره فوق العاده از دریا را به شما ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان مستقیما از هتل به درون آب پرید.

 

Utter Inn، واستراس، سوئد
 


 Utter Inn یک اتاق شناور در زیر آب را در دریاچه Malaren را در نزدیکی استکهلم به شما ارائه می‌کند. شاید به اندازه سایر هتلهای این لیست لوکس نباشد اما، این هتل یک سفر آرامش بخش را به شما هدیه می‌دهد. با پنجره‌های زیرآب می‌توان تمامی محیط اطراف را تماشا کرد، در حالی که عرشه چوبی یک مکان مناسب برای آفتاب گرفتن است.

 

Atlantis، پالم، دبی
 

Atlantis

Atlantis

پنجره‌های بلند در اتاقهای زیر آب که از کف تا سقف کشیده شده و آکواریومی بزرگ که از بیش از ۶۵۰۰۰ موجود دریایی پر شده است. در هتل Atlantis می‌توان دو مدل سوئیت را به نامها نپتون و پوزایدن انتخاب کرد که هرکدام شامل ویژگی‌هایی از جمله حمل و نقل هوایی است.

 

Hilton’s Conrad، جزیره Rangali، مالدیو
 

Hilton’s Conrad

 

Hilton’s Conrad


در اواخر سال ۲۰۱۸ مکانی که برای اولین بار ویلای زیر آب نامیده شد افتتاح گردید. Muraka می‌تواند نه نفر را درون خود جای دهد که مملو از امکانات لوکس است و سفر در مالدیو را حتی لذت بخش‌تر و خاص‌تر می‌کند. همه نیازها برای داشتن یک تعطیلات بینظیر و فراموش نشدنی مانند سالن ورزشی و عرشه برای استراحت و مهمانی در این مکان فراهم شده است. همچنین دیواره‌های اتاق خواب اصلی از آکریلیک بوده که یک نمای ۳۶۰ درجه (پانوراما) از محیط و اقیانوس اطراف را ارائه میدهد.

 

Resorts World Sentosa، سنگاپور
 

Resorts World Sentosa

 

Resorts World Sentosa


Resorts World Sentosa در سنگاپور از ۱۱ سوئیت در دو طبقه ساخته شده است که اتاقهای زیر آب آن بهترین‌های این دنیا را به شما ارائه می‌دهد. خدمتکار شخصی شما به بهترین نحو از شما پذیرایی می‌کند.
منبع:

چمدان
mymodernmet.com


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.