کد خبر: 959 زمان انتشار: 21:40:40 - 1399/06/15
فراخوان چهاردهمین جوایز بین‌المللی دیزاین IDA منتشر شد

گروه فرمانی مستقر در لس‌آنجلس که ریاست آن را حسین فرمانی به عهده دارد، فراخوان چهاردهمین دوره جوایز بین‌المللی دیزاین IDA را در گستره بین‌المللی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " ، بر اساس این فراخوان از همه دیزاینرها، طراحان و دانشجویان دعوت شده است طرح‌های خود را قبل از پایان مهلت مقرر در ۳۰ سپتامبر برای مسابقه معتبر جوایز بین المللی طراحی IDA ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان IDA ماموریت دارد که استعدادهای دیزاین پیشرو را در سراسر جهان کشف و تشخیص دهد. امری که طی یک دهه گذشته به دستاوردهای بزرگ در این باره نائل آمده است و توانسته ایده‌های خلاق و نوآورانه را در زمینه های متعدد دیزاین ازجمله طراحی‌ها در معماری، داخلی، محصولات، گرافیک و طراحی مد ... به دنیا معرفی کند. IDA آرزو دارد توجه را به اهمیت دیزاین در سراسر جهان جلب کند که مفهوم‌سازی و تولید کارهای عالی است. 

یک هیئت داوران بین‌المللی شناخته شده همه آثار رسیده را با رعایت اصل کپی رایت بررسی خواهد کرد و آثار رسیده نه تنها بر اساس بالاترین استانداردها و روندهای طراحی موجود ارزیابی می‌شوند، بلکه به دنبال طراحان واقعاً خارق‌العاده‌ای هستند که در حال تولید خلاقیت‌های واقعاً مطبوع و استثنایی هستند.

پنج برنده برتر در گروه‌های حرفه‌ای و دانشجویی در رویداد برندگان جوایز IDA که هر دو سال در لس آنجلس یا نیویورک در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود و جزئیات آن بعدتر اعلام خواهد شد معرفی می‌شوند؛ و علاوه بر جوایز ارزشمند، آثار برنده در یک نمایشگاه ویژه به نمایش درخواهد آمد.

گروه فرمانی IDA را در سال ۲۰۰۷ تاسیس کرد که اکنون به یکی از برترین جوایز دیزاین و طراحی در سطح جهان تبدیل شده است و هر ساله صدها دیزاینر و طراح را معرفی می‌کند.

گروه فرمانی به ریاست حسین فرمانی که سال گذشته دو مرکز هنری با نام‌های خانه استیو و فضای هنری هشت چشمه را در کاشان تاسیس کرده است، در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و سازمان دهنده جوایز بین‌المللی طراحی (IDA)، معماری MasterPrize با عنوان اختصاری AMP، جوایز طراحی محصول اروپا (EPDA) ، جایزه عکس در پاریس (PX۳)، جوایز بین المللی خلاق لندن (LICC)، جوایز بین‌المللی عکاسی (IPA) و جوایز سالانه لوسی برای عکاسی که به عنوان یکی از معتبرترین جوایز عکاسی جهان مطرح است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با Jill@farmanigroup.com تماس گیرند. دفتر مرکزی گروه فرمانی در کالیفرنیا،لس آنجلس، خیابان هفتم، مجموعه ۱۴، ۱۳۱۸ E واقع است.

منبع:ایلنا


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.