کد خبر: 207 زمان انتشار: 23:42:49 - 1397/11/19
افتتاح تالار عروسی لاکچری توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالار عروسی لاکچری را در استان البرز افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری " معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح روز ۱۶ بهمن ماه با سفر به استان البرز پروژه‌های مختلفی را افتتاح کرد که یکی از آنها یک باغ تالار لاکچری بزرگ است.

افتتاح پروژه دانیال توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی

مجتمع پذیرایی و گردشگری دانیال که با حضور علی اصغر مونسان افتتاح شده در واقع یک سالن عروسی لوکس است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخلاف اعلام عنوان مجتمع پذیرایی و گردشگری برای این پروژه، این مکان تنها یک سالن عقد و عروسی بسیار گرانقیمت است و هیچ زیر ساخت گردشگری برای عموم ندارد.

در بررسی‌ها اعلام شد که ورودی این تالار عروسی برای مراسم‌ها بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان و خدمات آنها برای هر نفر بین ۳۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین متولیان این تالار عصر  تاکید کردند که این محل برای مراسم‌ عقد و عروسی یا جشن و سیمنار است و به هیچ عنوان کارکردی مانند مجمع گردشگری بین راهی یا هر عنوان دیگری در حوزه گردشگری ندارد.

باغ تالار لاکچری دانیال که خود را به عنوان خاص‌ترین تالار ایران برای برگزاری مراسم عقد، نامزدی و عروسی معرفی می‌کند، حتی در معماری بنا نیز رنگ بویی کاملا غرب زده دارد. با این وجود در شرایط سخت اقتصادی و در حالی سازمان میراث فرهنگی بحث سفرهای قسطی را برای اقشار مختلف مردم مطرح کرده است، افتتاح یک پروژه لوکس و بی‌ربط به حوزه گردشگری از سوی متولیان اصلی گردشگری کشور جای سئوال دارد.

چمدان


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.