کد خبر: 100 زمان انتشار: 02:09:09 - 1397/10/14
مسابقه طراحی "خانه‌ای رویایی برای بابانوئل" / ترکیبی از دنیای فانتزی و معماری

فراخوان مسابقه طراحی "خانه‌ای رویایی برای بابانوئل" در قطب شمال با تأکید بر ترکیب دنیای فانتزی با معماری منتشر شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری" فراخوان مسابقه طراحی خانه‌ای رویایی برای بابانوئل منتشر شد. در تعریف این مسابقه آمده است: دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت در سراسر جهان یعنی بابانوئل به خانه‌ای در قطب شمال نیاز دارد و به معماری جوان احتیاج دارد تا به او در ساختن خانه رویاهایش کمک کند. خانه قبلی بابانوئل در قطب شمال با توجه به نیازها و عملکردهای قبلی‌اش ساخته شده بود، با توجه به پیشرفت پر سرعت جهان، بابانوئل به خانه‌ای جدید و پیشرفته نیاز دارد تا باعث ساده‌تر شدن کار و زندگی‌اش شود.

همان‌طور که جمعیت جهان روزانه در حال گسترش است، بابانوئل به فضای بیشتر و امکانات مجهزتری برای ساخت اسباب‌بازی برای بچه‌ها نیاز دارد. او یکی از شادترین افراد جهان است و هر سال میزبان مهمانان متعددی است بنابراین تمایل دارد تا امسال در خانه جدید خود از آن‌ها میزبانی کند. او همچنین علاقه دارد تا کودکان را نیز به خانه‌اش دعوت کند تا با آن‌ها زمان صرف کند و کارخانه اسباب بازی و قطب شمال زیبا را به آن‌ها نشان دهد.

ما از تمامی طراحان، معماران، دانشجویان، مهندسین و متفکران سراسر جهان دعوت می‌کنیم تا با خلاقیت، نوآوری و تصور خود به بابانوئل در ساخت خانه رویایی‌اش کمک کنند.

این مسابقه راه حلی برای بابانوئل و مهمانانش است. ما از شما می‌خواهیم تا ایده‌های خود را که با زندگی امروزه سازگار هستند را بر روی کاغذ بیاورید. در کنار طراحی خانه ما از شرکت‌کنندگان تقاضا داریم تا یک کارگاه ساخت اسباب‌بازی، جایی که بابانوئل و پری‌هایش برای کودکان سراسر جهان اسباب‌بازی خواهند ساخت طراحی کنند.

شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که خانه بابانوئل باید دارای قسمت اداری باشد. کارگاه اسباب‌بازی سازی داشته باشد. فضا را برای 50 پری در نظر بگیرید (ابعاد و اندازه‌ها باید بر اساس نیاز و اندازه پری‌ها باشد). قسمت مهمانان برای بزرگ‌سال و حدود 20 کودک در نظر گرفته شود. فضای گاراژ را برای سورتمه و قسمتی برای استراحت گوزن‌هایش مد نظر قرار دهید.

محل اجرای این پروژه در قطب شمال محل منزل محقر بابانوئل در طی سالیان سال بوده است. یکی از سردترین مناطق کره زمین که دارای آب و هوا و توپوگرافی خاص خود است. این سایت نیاز به سبک معماری‌ای کاملاً متمایز دارد که از بابانوئل و مهمانانش در برابر بادهای سرد و خشن قطب محافظت کند. شرکت‌کنندگان باید موقعیت سایت را کاملاً درک کنند و در طرح‌هایشان مزایا و معایب سایت را در نظر بگیرند. در طرح‌های پیشنهادی باید به مشکلات زمینه سایت به طور پایدار پاسخ داده شود.

تمامی افراد از سراسر جهان مجاز به شرکت در این مسابقه هستند و افراد از تمامی سنین و رشته‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هیچ تخصصی برای شرکت در مسابقه الزامی نیست.

در این مسابقه به نفر اول: 1600 دلار+ تقدیرنامه؛ نفر دوم: 1000 دلار+ تقدیرنامه؛ نفر سوم: 600 دلار + تقدیرنامه اهداء خواهد شد. همچنین از 10 اثر برتر در این مسابقه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 14 بهمن‌ماه جهت ثبت نام اولیه از طریق سایت این مسابقه به آدرس اینجا فرصت دارند و ثبت نام نهایی تا 9 اسفندماه خواهد بود.

شرکت کنندگان باید آثار خود را تا 13 اسفندماه ارسال کنند زیرا برندگان این فراخوان 13 اردیبهشت سال 98 اعلام می‌شوند.

منبع: رستارک


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.