کد خبر: 1014 زمان انتشار: 12:28:50 - 1399/07/25
توضیح موزه دفینه پیرامون خبر "طراحی داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی"

در پی انتشار خبر "طراحی داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی" با راهنمایی دکتر محسن موسوی عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران، روابط عمومی موزه دفینه به تشریح این موضوع پرداخت.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " به نقل از ایسنا، در این پاسخ آمده است که:

خبرگزاری محترم ایسنا

سلام علیکم

در تاریخ 19/7/99 با کد خبری 99071913744 از قول آقای محسن موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تحت عنوان (طراحی داخلی موزه دفینه تهران، برندهجایزه انجمن معماری جهانی) مصاحبه‌ای با مشارالیه انجام و در خاتمه نیز از ایشان و تعدادی از افراد به عنوان تیم طراحی موزه دفینه نام برده شده است موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی ملت بزرگ ایران تقدیم می‌گردد:

1-مجتمع فرهنگی موزه‌ای سردار آسمانی (دفینه) بت استعداد سه موزه بین‌المللی با تمامی ملحقات و لازمه‌ها با بالاترین استانداردهای موزه‌سازی دنیا با همت بنیاد مستضعفان طراحی و با سرعت مثال زدنی در مراحل نهایی ساخت می‌باشد و به خواست خداوند متعال در سالجاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

2-تمامی مراحل طراحی، مقاوم‌سازی، بازسازی و تجهیز و تکمیل مجتمع یاد شده توسط کارشناسان و مختصصان بنیاد و موسسه فرهنگی موزه‌ها انجام شده و هیچکدام از افراد یاد شده در مصاحبه آقای دکتر محسن موسوی و شخص ایشان در فرآیند موزه‌سازی بنیاد کوچکترین سمت و نقشی را مشاورتا و مباشرتا بر عهده نداشته و ادعاهای مطروحه قویا تکذیب می‌گردد.

3-موسسه انتظار دارد توضیحات فوق در همان صفحه و با همان قلم منتشر شود و خبرگزاری معتبر ایسنا اعتبار حرفه‌ای خود را از انتشار اخبار و اظهارات دروغ محفوظ دارد. بدیهی است حق پیگیری حقوقی و قانونی برای موسسه موزه‌های بنیاد محفوظ است.

محمدعلی تاجیک

مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.