کد خبر: 1071 زمان انتشار: 00:47:53 - 1399/09/01
صدور دستور توقف عملیات ساختمانی مجاور خانه بروجردی‌ها

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از صدور دستور توقف عملیات ساختمانی مجاور خانه بروجردی‌ها در کاشان خبر داد و شهرداری کاشان مکلف به اقدام اصلاحی بر پرونده ساختمانی شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " به نقل از تسنیم، پس از انتشار دو گزارش مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم درجه یک خانه بروجردی‌ها و واکنش‌های مختلف دوست‌داران برای فرهنگی و فعالان رسانه‌ای به این موضوع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به این خبرها واکنش نشان داد.

امیر زاغیان در واکنش به این اخبار از صدور دستور توقف ساخت این پروژه خبر داد و اظهار کرد: بنا به اجرای مواد ۳۷ و ۳۸ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از طریق مکاتبه دستور توقف عملیات ساختمانی این پروژه به شهرداری کاشان ابلاغ شده است و در این زمینه شهرداری باید اقدامات مقتضی را انجام دهد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به اقدام‌های لازم‌الاجرا از سوی شهرداری کاشان افزود: شهرداری کاشان موظف است اقدام اصلاحی و صدور پروانه ساختمانی منطبق با ضوابط و مقررات شهرسازی انجام دهد و همچنین نسبت به رعایت آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری یا اخذ مصوبه از کمیسیون اقدام کند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.