کد خبر: 1129 زمان انتشار: 21:12:03 - 1399/10/01
کتاب "حکمت ایرانی در معماری اسلامی" اثر برگزیده جشنواره پرفسور حسابی شد

کتاب حکمت ایرانی در معماری اسلامی (از آغاز تا پایان عصر صفوی) اثر فرزانه فرشیدنیک عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به‌عنوان اثر برگزیده جشنواره پرفسور حسابی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، جایزه ویژه پروفسور حسابی هرساله با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران برگزار می‌شود که هدف آن انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی، دانشگاهی و صنعتی سراسر کشور، داوری و درجه‌بندی آثار پژوهشی شامل کتاب‌ها، طرح‌های پژوهشی، مقالات و پایان‌نامه‌های انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور است.

چکیده آثاری که موفق به کسب امتیاز عالی از هیئت داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس آثار برگزیده منتشر می‌شود و لوح تقدیر پژوهشگر برتر به همراه تندیس جشنواره که عنوان اثر بر روی آن حک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره به برگزیدگان اعطا می‌شود.

در جشنواره امسال، فرزانه فرشیدنیک عضو هیات علمی پژوهشگاه، در بخش پژوهش برتر و کتاب برگزیده موفق به کسب عنوان کتاب برگزیده برای کتاب "حکمت ایرانی در معماری اسلامی" و کسب عنوان پژوهشگر برتر شد.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.