کد خبر: 1297 زمان انتشار: 18:26:14 - 1399/12/22
طراحی خانه تابستانی که حمل می‌شود

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بتوانید یک خانه تابستانی با یک استخر در قسمت پشت‌بام آن داشته باشید که در مکان مورد علاقه خود آن را قرار داده و حتی این خانه را به سایر فضاهای دلخواهتان انتقال دهید؟

طراحی این خانه، یک قدم فراتر از ساخت‌وسازهای عموم جهانی پیش رفته و با برخورداری از جدیدترین سیستم حمل و جابه‌جایی ساختمان، توانسته در این حوزه ساختارشکنی کند.

این خانه تابستانی، یک طبقه با مساحت 85 متر مربع است که در طرح ابتدایی خود، بر روی یک صخره ساحلی قرار می‌گیرد. فضاهای باز چرخشی در این خانه از دیگر مزیت‌های آن است که توانسته یک استخر نوین را در پشب‌بام خود جای دهد و به زیبایی آن دوچندان بیفزاید.

 

 


پایه‌های این خانه تابستانی به گونه‌ای طراحی شده که کاملا منعطف است و نه تنها به راحتی جابه جا می‌شود، بلکه در برابر زلزله، سیل و بادهای شدید موسمی صد درصد مقاوم است. این خانه مثلثی از یک پیکربندی متحرک نیز برخوردار است که حریم خصوصی خانه را حفظ می‌کنند. در واقع صاحبان خانه زمانیکه می‌خواهند کاملا فضای داخلی را پوشانده و استراحت کنند، می‌توانند از این پیکربندی متحرک استفاده کرده و خانه را در یک پوسته کاملا محافظ قرار دهند.

 

 


در طول روز این پوسته پوششی کنار می‌رود و درنهایت خانه از هر زاویه‌ای انرژی‌های طبیعی اطراف خود را جذب می‌کند. لازم به ذکر است که این خانه تابستانی در حین مقاومت و ایستایی بسیار بالا، وزن سبکب دارد و با استفاده از ماشین‌های سنگین ساختمانی به‌راحتی قابل حمل و جابه‌جایی خواهد بود.

 

 

 

اسکان

 

ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.