کد خبر: 1312 زمان انتشار: 00:43:00 - 1400/01/01
ارائه طرح دو برج منحنی سبز در ونکوور کانادا

یک شرکت معماری انگلستانی برای نخستین بار طرح دو برج دوستدار محیط‌زیست را که به شکل منحنی هستند، برای اجرا در شهر ونکوور کانادا ارائه داده که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

این برج‌ها به نوعی یک تریبون اصلی در طراحی و ساخت پروژه‌های سبز در کانادا به شمار می‌روند تا بتوانند این طرح را در سایر شهرهای این کشور به صورت گسترده اجرا کرده و سرانجام به حفظ محیط‌زیست کمک کنند.

این برج‌ها حدود 400 واحد مسکونی را در خود جای می‌دهند که برای توسعه شهری ونکوور بسیار چشمگیر و تاثیرگذار خواهند بود. همچنین سازه منحنی این برج‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند در هر زاویه‌ای از انرژی خورشید و باد استفاده کرده و فضاهای سبز برج‌ها را تحت پوشش قرار دهند.


 


 


 


در قسمت پایین این دو برج منحنی، فضاهای سبز متنوع با گونه‌های مختلف گیاهان طراحی شده تا هم محیط اطراف برج‌ها را پاکسازی کنند و هم زیبایی بصری منحصر به‌فردی را ایجاد کنند. همچنین این پروژه از طراحی معاصر معماری تبعیت می‌کند که بتواند با معماری مدرن امروزی تلفیق پیدا کرده و جذابیت آن را دوچندان نمایش دهد.


 


 



 

این برج‌ها به منظور ایجاد فضا و محیط مفرح و سرسبز که ساکنان بتوانند اوقات خوشی را در محوطه و داخل تراس‌های آن‌ها بگذرانند، به این شکل طراحی شده‌اند که قطعا دوستدار محیط‌زیست خواهند بود و می‌توانند در تولی انرژی و اکسیژن پاک موثر عمل کنند.

همچنین مقرر شده در قسمت پایین این برج‌ها، فضاهای مختلف فرهنگی و اجتماعی برای ساکنان ایجاد شود تا بتوانند در محیطی کانلا پاکیزه و سالم به سایر تفریحات خود نیز بپردازند.
 

اسکان
 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.