کد خبر: 1316 زمان انتشار: 12:12:48 - 1400/01/04
کوچه رنگارنگ بادبادک‌ها آماده بازدید شهروندان

همزمان با نوروز ، کوچه رنگارنگ بادبادک‌ها به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایـگاه " اخـبــار معـمـاری  " مهدی هوشیار، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۳ در این باره گفت: این کوچه با هدف زیباسازی محیط شهری و ایجاد محیطی شاد و مفرح برای بازدید شهروندان تدارک دیده شده تا بتواند کمی حال و هوای شهر و شهروندان عزیز را در این روزهای کرونایی با رنگ‌آمیزی‌های زیبا تغییر دهد.

او بیان کرد: این کوچه به طول ۳۳ متر و عرض ۴ متر، با استفاده از ۵۶۰ عدد بادبادک رنگی، رنگ‌آمیزی دیوارهای کوچه و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران مردم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از روز اول فروردین‌ماه جهت بازدید شهروندان آماده است.

لازم به ذکر است که کوچه بادبادک‌ها در خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از میدان ونک کوچه نسیم پاتوقی جدید برای گرفتن عکس یادگاری گردشگران نوروزی است.

هوشیار توضیح داد: کوچه بادبادک‌ها اقتباسی از نمونه‌هایی مشابه در کشورهای خارجی است البته با این تفاوت ممتاز که بادبادک‌های نصب‌شده در کوچه نسیم  قابلیت «نور در شب» را دارند و جالب‌تر اینکه انعکاس رنگ آنها روی زمین قابل مشاهده نیست.

معاون شهردار منطقه ٣ گفت: شهر جذاب، شهروندان با انرژی مثبت، خلاق و با نشاط  را به ارمغان می‌آورد که اقدامی کوچک اما مهم برای شاد زیستن در شهر  است. پس باید به معماری منظر و مبلمان شهر، توجه ویژه داشت.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.