کد خبر: 1348 زمان انتشار: 01:22:32 - 1400/01/23
نیما کیوانی داور جایزه بین‌المللی «لوپ دیزاین» شد

نیما کیوانی به عنوان داور جایزه بین‌المللی «لوپ دیزاین» که در کشور پرتغال برگزار می‌شود انتخاب شد.

به گزارش پایـگاه " اخـبــار معـمـاری  "، جایزه «لوپ دیزاین» یکی از معتبرترین و پیشرو ترین جوایز بین المللی در زمینه معماری، طراحی داخلی، طراحی منظر، طراحی چشم‌انداز، طراحی محصول و عکاسی معماری است که در شهر «پورتو»ی پرتغال برگزار می‌شود.

امسال به جز نیما کیوانی، معماران برجسته‌ای چون مانوئل آیرس ماتئوس و ماساکی اوئموری هم به داوری این رویداد جهانی که سپتامبر ۲۰۲۱ همزمان با مهرماه سال جاری برگزار می‌شود می‌نشینند. همچنین مدیران برخی رسانه‌های معتبر در زمینه معماری هم جزو هیئت داوران این جایزه هستند و به بررسی آثار از جنبه‌های مختلف چون شکل ظاهری و تاثیرات محیطی و اجتماعی هر اثر می‌پردازند.

کیوانی پیش از این هم سابقه عضویت در هیات داوران مسابقات بین المللی معماری را در کارنامه خود داشته است. امسال او تنها ایرانی است که به عنوان داور به بررسی آثار ارائه شده به جایزه جهانی «لوپ دیزاین» می‌پردازد.

گذشته از این، استودیو معماری کیوانی توانسته عنوان بهترین دفتر معماری مسکونی سال را از سوی Business Tabloid که یک مجله معتبر خبری تحلیلی در زمینه معماری و سرمایه گذاری در انگلستان است را به خود اختصاص دهد.

شرکت‌های دیگری چون « اتکینز انگلستان» که برج‌العرب را طراحی کرده یا «آر ام جی ام» که طراح مجلس اسکاتلند و «دروازه پایتخت» در شهر ابوظبی بوده از دیگر برگزیدگان این مجله معماری هستند.

«پردیس خانه، دلبرخانه، ارسی خانه، کبوترخانه و کاشی‌خانه» پروژه های مسکونی هستند که تاکنون نیما کیوانی به همراه برادرش طرحی کرده و جوایز معتبر بین المللی را به خود اختصاص داده است.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.