کد خبر: 163 زمان انتشار: 10:59:16 - 1397/11/01
فراخوان طراحی دیوارنگاری « گستره هنرمندانه رنگ بر دیوارهای شهر تهران» منتشر شد

سازمان زیباسازی شهر تهران درپی برگزاری فراخوان رویداد بهارستان 98 و با توجه به رویکرد محوری این دوره- "توسعه رنگ در فضای شهری تهران"- فراخوان طراحی دیوارنگاری « گستره هنرمندانه رنگ بر دیوارهای شهر تهران» را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه "اخبار معماری" به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این فراخوان با هدف افزایش نشاط در سطح شهر و فراهم کردن زمینه ایده پردازی، خلق تجربه های جدید رنگی در منظر شهری، حضور موثر رنگ در فضای شهری، فرصت بروز ایده‌های خلاق و بسترسازی مناسب برای حضور فعال و بانشاط هنرمندان و تعامل با مردم منتشر شده است.
فراخوان دیوارنگاری«گستره هنرمندانه رنگ بردیوارهای شهر تهران» از همه‌ هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی، نقاشان، مجسمه‌سازان، طراحان گرافیک، هنرمندان تصویرگر، هنرمندان فعال در هنرهای محیطی و غیره برای شرکت در این فراخوان دعوت می کند.
گفتنی است، تاکید بر استفاده از رنگ در قالب بکارگیری ترکیب های رنگی در کنار هم به طوری که ترکیب های خلاق و چشم نواز روی جداره ها ایجاد شود و اینکه هنرمندان می توانند مجموعه دیوارهای معرفی شده را به صورت یک مجموعه دیوار واحد در نظر گرفته و برای آن طرح های ترکیب بندی رنگی پیشنهاد دهند؛ از شرایط خاص این فراخوان معرفی شده اند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.