موسسه پلی تکنیک Rensselaer از 10 پروژه برتر دانشجویی خود در ترم جاری رونمایی کرد.
موسسه پلی تکنیک Rensselaer یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی – فناوری در ایالات متحده است که با همکاری دانشمندان، مهندسان، فناوران، هنرمندان و کارآفرینان برجسته فعالیت میکند.
در بیانیه این مدرسه چنین آمده است که؛ ما با هم، محیط ساخته شده آینده را به عنوان مجموعهای از ساختمانها و زیرساختهایی که از نظر زیست محیطی پاسخگو، صاحب انرژی مضاعف، آگاهی بخش، اجتماع پذیر و دارای بار شاعرانه هستند، دوباره تجسم میکنیم و این حرکت ما جوامع گوناگون را در سراسر جهان تقویت و به فعالیت آنها نیرو میبخششد. ما به قدرت خیر خواهانه معماری برای کمک به احیای محیطی سیاره ما، ایجاد رابطه سازنده تر، هماهنگ تر و همزیستی با جهان طبیعی و آغشته ساختن ساختمانهایمان به حس شگفت انگیز و لذت بخش اعتقاد داریم.
در ادامه 10 پروژه برتر این موسسه را باهم مطالعه و مرور خواهیم کرد؛
« هدف از طراحی پروژه؛ به تصویر کشیدن چگونگی تغییر ارتباط انسان با محیط، درک کامل تاثیر فعالیت و رفتار انسان بر طبیعت و زیست پذیری و سازگاری با محیط طبیعی »
دانشجو " مدیسون گودل "
مدرس " آدام دیم "
دوره " طراحی معماری 1 ( سال اول ) "
« تجسم دوباره کاربری کلیسای سنت مری، نیویورک به عنوان فضایی برای استفاده مجدد تطبیقی برای 25 واحد مسکونی »
دانشجو " کریستین دمچاک و ویلیام کارلایل "
مدرس " یائل ارل "
دوره " طراحی معماری 4 ( سال دوم ) "
« بررسی دیالکتیک روابط بین مجسمهسازی و معماری با طراحی و تعریف جدید فضاهای مدور برای موزه فرانسیس یانگتانگ »
دانشجو " سارا وبر "
مدرس " ریوسوکه ایمائدا "
دوره " طراحی معماری 3 ( سال دوم ) "
« تمرکز بر معماری متضاد و توجه به جریان، اتصالات فضایی و سیرکولاسیون فضایی با بازسازی جزیره هارت »
دانشجو " فلیکس ریس "
مدرس " کارلا لیتائو "
دوره " پروژه نهایی ( پایان نامه سال پنجم ) "
« بررسی تاثیرات کووید-19 بر شهر و ایده های بلند مدت و رادیکالی در مورد آینده ساختمانها، فضاهای عمومی و کاربران »
دانشجو " آنجلینا لی و جسیکا لین "
مدرس " ادوین لیو "
دوره " استودیوی عمودی ( دانشجویان سال سوم، چهارم و پنجم ) "
« تجسم دوباره کاربری کلیسای قدیمی سنت مری، نیویورک و استفاده مجدد تطبیقی آن به صورت آپارتمان »
دانشجو " اشلین اونیل و جولیا اشنایدر "
مدرس " متیو لوپز "
دوره " طراحی معماری 4 ( سال دوم ) "
« توجه به ارزش و جایگاه میراث فرهنگی و بناهای تاریخی عمومی و تاریخ ملل »
دانشجو " اندرو تایس "
مدرس " استفانو پاسری "
دوره " پروژه نهایی ( پایان نامه سال پنجم ) "
« گفتمانی در مورد رابطه بین منظر و معماری و به طور گسترده، طبیعت و فرهنگ و بررسی ویژگی های حال و آینده گفتمان »
دانشجو " راشل دی کریستینا "
مدرس " کریس پری "
دوره " پروژه نهایی ( پایان نامه سال پنجم ) "
« تجسم دوباره کاربری کلیسای مریم مقدس، نیویورک و استفاده مجدد تطبیقی آن به عنوان مجتمع سی واحدی مسکونی »
دانشجو " اریکا ایوم و سارا وبر "
مدرس " رت روسو "
دوره " طراحی معماری 4 ( سال دوم ) "
« استفاده از مفهوم سطح جزئیات که در ساخت بازی های ویدیویی استفاده میشود برای بررسی زیبایی شناسی در معماری »
دانشجو " داوسون چاک "
مدرس " ولید سهویل "
دوره " طراحی معماری 2 ( سال اول ) "
ترجمه، تهیه و تنظیم
منبع