کد خبر: 1843 زمان انتشار: 10:01:13 - 1400/08/20
کافه‌ای که یک ماه عظیم را در حال فرو آمدن در لاس‌وگاس تصور می‌کند

اگر فکر می‌کنید برای رسیدن به رویای دوران کودکی خود برای سفر به ماه دیر شده است، ممکن است یک جایگزین شگفت‌انگیز برای شما وجود داشته باشد. کافه جدید ماه در لاس‌وگاس که به درستی نامگذاری شده است، می‌تواند تجربه‌ای دیدنی را برای کاوشگر فضایی در شما ارائه دهد.

ساخت این کافه که توسط کارآفرینان Moon World Resorts پیشنهاد شده است، حدود 5 میلیارد دلار هزینه دارد. علی‌رغم قیمت بالا، مایکل هندرسون یکی از بنیانگذاران آن معتقد است که علاقه به تجربه ماه مصنوعی چیزی نیست که نادیده گرفته شود.

هندرسون به نیویورک پست گفت: پروازهای فضایی 200 هزار تا 250 هزار دلار هزینه دارند، بنابراین اکثر مردم نمی‌توانند در آن شرکت کنند. حال مردم علاقه‌مند با کمک کافه ماه می‌توانند با 500 دلار روی سطح واقعی ماه قدم بزنند و از کاوش در یک مستعمره ماه به شکلی دیدنی لذت ببرند.


 


 


 


این پروژه با ارتفاع 735 فوت می‌تواند به عنوان دومین ساختمان بلند در لاس‌وگاس شناخته شود. همچنین توسعه‌دهندگان و سازندگان بزرگ معتقدند که با کره‌ای به این بزرگی می‌توان بخش‌های زیادی برای نمایش اِلِمان‌های دیگری از فضا و ماه را در آن گنجاند که به جذب هرچه بیشتر مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد. کافه ماه طبق پیشنهادی که ارائه داده شده، شامل 4000 اتاق هتل، کافه، تالاب، آبگرم، تئاتر، فضای رویداد و رستوران‌هایی با مضمون قمری می‌شود که حتی می‌توان به توسعه هرچه بیشتر آن هم فکر کرد.


 


 


برای کسانی که صرفا از ماندن در یک ماه غول پیکر راضی نیستند، این استراحتگاه همچنین یک شاتل ماه به یک «مستعمره قمری» ارائه می‌دهد. مستعمره ماه در نزدیکی بالای کره پیشنهاد می‌شود که در آن مهمانان وارد یک شاتل ماه به سبک ترن هوایی می‌شوند که تا رسیدن به سطح ماه مصنوعی به اطراف مناطق کره می‌پیچد و می‌چرخد. این تجربه در پایان شاتل ماه شامل اکتشاف 90 دقیقه‌ای در سطح دهانه 10 هکتاری آن خواهد بود.

لازم به ذکر است که اگر برای رزرو سفر آماده هستید، ممکن است مجبور شوید مدت زیادی صبر کنید. در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی برای ساخت ماه در لاس وگاس یا در سایر مکان‌های خیالی مانند دبی وجود ندارد.

اسکان


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.