کد خبر: 1998 زمان انتشار: 15:20:51 - 1400/10/01
اختصاصی رسانه تخصصی اخبار معماری ورود آدیداس به دنیای متاورس با محصولات NFT

آدیداس اعلام کرده است که مجموعه طراحی بعدی خود ترکیبی از اقلام دیجیتال و فیزیکی خواهد بود و با همکاری شرکت Bored Ape Yacht Club محصولات جدید NFT خود را روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش رســانـه" اخـبــار معـمـاری به نقل  از پايگاه تخصصي دزين این محصولات با عنوان Into the Metaverse شامل پوشیدنی های مجازی می‌شود که خریداران می‌توانند در پلتفرم های آنلاین از آن‌ها استفاده کنند، اما همچنین لباس های فیزیکی متناسب با خریداران نیز روانه بازار خواهد شد.

 

 

این اولین مجموعه آدیداس از NFT های غیرقابل تعویض است که شامل گواهی مالکیت مبتنی بر بلاک چین بوده و شامل احراز هویت، خرید و جمع آوری کلکسیون خواهند بود.

 

 

شرکت آدیداس هدف از این حرکت خود را راه و روشی جدید برای تعامل با طرفداران و خلاقیت در این زمینه عنوان کرده است که با استقبال طرفداران و کاربران مواجه شده است. اریکا وایکس اسنید، معاون بازاریابی و ارتباطات آدیداس در این‌باره می‌گوید؛ به عنوان بخشی از جاه طلبی ما برای تجلیل از ایده هایی که عصر جدیدی از اصالت و ارتباطات را تعریف می‌کنند، گروه ما در خط مقدم فعالیت و خلاقیت قرار گرفته است.

 

 

NFT های جدید آدیداس در سال 2022 در دسترس خواهند بود و همچنین این اقلام دیجیتالی در دنیای بازی های مبتنی بر بلاک چین از جمله The SandBox و همچنین سایر پلتفرم ها قابل استفاده خواهند بود، در حالی که محصولات فیزیکی شامل هودی، لباس ورزشی و ... خواهند بود.

آدیداس همچنین یک قطعه زمین مجازی در داخل SandBox خریده است که قصد دارد آن را با محتوا و تجربیات انحصاری خود پر کند.

 

ترجمه، تهیه و تنظیم

  • پویا مودتی " دبیر و کارشناس معماری رسانه تخصصی اخبار معماری "

منبع

  • وب‌سایت بین‌المللی مجله معماری Dezeen

ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.