کد خبر: 2274 زمان انتشار: 10:19:40 - 1401/01/20
اختصاصی رسانه تخصصی اخبار معماری طرح ساخت سالن موسیقی کروی شکل با ارتفاع 90 متر رونمایی شد

استودیوی معماری Populous تاییدیه طرح ساخت سالن موسیقی کروی شکل با ارتفاع 90 متر را در لندن دریافت کرد.

سالن موسیقی MSG در نزدیکی پارک المپیک در شرق لندن ساخته خواهد شد که بعد از تکمیل، بزرگترین فضای نمایشی این شهر نام خواهد گرفت.

به گفته استودیوی طراحی مجموع ظرفیت این پروژه 21500 نفر است که 17566 آن به صورت جایگاه صندلی خواهد بود. بنا در سایتی مثلثی شکل ساخته خواهد شد که از همه طرف توسط خطوط ارتباطی راه آهن احاطه شده است و در کنار مرکز خرید وستفیلد استراتفورد سیتی قرار گرفته است.

 

 

سالن اصلی به همراه رستوران‌ها، کافه ها و باشگاه اعضا در فضایی به ارتفاع 90 متر قرار می‌گیرد. در داخل حجم کروی شکل، سطح داخلی با یک سطح LED معلق پوشیده می‌شود که می‌تواند برای بازی های چند رسانه ای مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

در بیانیه ای از کارفرمایان این پروژه آمده است که یکی از اهداف ساخت این مرکز، تعامل افراد و استفاده از فضا برای برگزاری رویدادهای مختلف از جمله بازی های چند رسانه ای است. ساخت پروژه تعریف نقطه عطفی جدید در چشم انداز این شرکت برای بازتعریف مجدد سرگرمی های زنده از طریق ایجاد مکان و فضاهای آیکونیک و نمادین است که دارای فناوری های نوین و پشتیبان نسل جدیدی از تجربیات چند بعدی و پیشرو در زمینه ایجاد هیجانات همه جانبه خواهد بود.

 

 

سطح بیرون این کره به وسیله صفحات نمایشگر LED برای تبلیغ رویدادها و ویدیو مپینگ، پوشش داده خواهد شد.

 

اطلاعات تکمیلی پروژه با اطلاع رسانی های جدید به روز خواهند شد.

 

تهیه، ترجمه و تنظیم

  • پویا مودتی " دبیر و کارشناس معماری رسانه تخصصی اخبار معماری "

منبع

  • وب‌سایت بین‌المللی مجله معماری Dezeen.com

تصاویر

  • شرکت MSG

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.