کد خبر: 2286 زمان انتشار: 11:17:26 - 1401/01/25
اختصاصی رسانه تخصصی اخبار معماری طرح 250 میلیون دلاری بازسازی ساختمان Transamerica Pyramid

استودیوی نورمن فاستر، طرح 250 میلیون دلاری خود را برای باز طراحی فضای داخلی ساختمان Transamerica Pyramid در سانفرانسیسکو ارائه کرد.

به گزارش رســانـه" اخـبــار معـمـاری " به نقل  از پايگاه تخصصي ديزاين بوم، شرکت مشاورین املاک SHVO، مالک پروژه Transamerica Pyramid، با همکاری استودیوی معماری نورمن فاستر برای طراحی مجدد فضای داخلی این برج نمادین همکاری می‌کنند. هدف همکاری این دو شرکت به منظور طراحی مجدد فضای داخلی ساختمان 1972 با بودجه ای بالغ بر 250 میلیون دلار است. این پروژه همچنین شامل گسترش پارک Redwood و خیابان Sansome 545 در مجاور آن خواهد بود. انتظار می‌رود این تحول در اوایل آوریل 2022 آغاز و تا یکسال تکمیل شود.

 

هرم Transamerica توسط معمار مشهور آمریکایی ویلیام پریرا در سال 1969 طراحی و در سال 1972 ساخته شد و ارتفاع آن به 850 فوت (259 متر) می‌رسد. این سازه دومین سازه بلند در سان فرانسیسکو است و تاج نورانی آن به عنوان قابل تشخیص ترین نقطه عطف در خط افق شهر برجسته است. متریال استفاده شده در نمای این ساختمان کوارتز سفید است و در طراحی نمای آن، از بیش از 3000 پنجره استفاده شده است.

از ویژگی های این برج می‌توان به : اتاق کنفرانس با دید 360 درجه از شهر، چرخش 360 درجه پنجره ها به منظور شست و شو از داخل، شکل دینامیک برج به منظور مقابله با نیروهای باد و زلزله و نمادی از شهر سانفرانسیسکو اشاره کرد.

 

تغییرات 250 میلیون دلاری شامل نوسازی فضای داخلی و همچنین گسترش لنداسکیپ اطراف محدوده برج خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات در طول نوسازی یک ساله ارائه خواهد شد.

 

تهیه، ترجمه و تنظیم

  • پویا مودتی " دبیر و کارشناس معماری رسانه تخصصی اخبار معماری "

منبع

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.