کد خبر: 2572 زمان انتشار: 10:40:55 - 1401/06/07
انتشار فراخوان دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی

فراخوان ششمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی و جایزه دکتر منوچهر مزینی منتشر شد.

موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری موسسه توسعه مطالعات بین‌المللی فاطر و انجمن مفاخر معماری ایران ششمین دوره کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی ایران را در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و هم‌زمان با روز جهانی کتاب برگزار می‌کند.

اهداف این جایزه عبارت‌اند از بهره‌وری و بهره‌گیری از دانش بزرگان و اندیشمندان حوزه معماری و شهرسازی، بالا بردن سطح تألیف و ترجمه کتب معماری و شهرسازی (و رشته‌های وابسته) و گسترش مخاطبان آن در فرهنگ عمومی کشور و نیز تشویق و ترغیب محققان، معماران و شهرسازان جوان به پژوهش همگام با ارتقای حرفه و هنر است.

همچنین جوایز و امتیازات هر دوره توسط شورای دوسالانه تعیین و اعلام می‌شود. کتاب در زمینه معماری و شهرسازی و رشته‌های وابسته است. تشخیص مرتبط بودن موضوع با هیات داوران خواهد بود و مراتب پذیرش در مرحله اول برای شرکت در مسابقه، کتباً به شرکت کننده اعلام می‌شود. زبان کتاب‌های تألیفی می‌تواند فارسی و یا هر یک از زبان‌های (انگلیسی، فرانسه، ایتالیائی و آلمانی) باشد.

در این دوره، کتاب‌ها اعم از تألیف یا ترجمه می‌بایست در فاصله زمانی سال‌های۱۴۰۱- ۱۳۹۷به چاپ (اول) رسیده باشند. هر شرکت‌کننده (صاحب اثر یا ناشر) می‌بایست دو نسخه از کتاب را به آدرس موسسه مطالعاتی فرزان واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان ترکمنستان، کوچه اقاقیا، پلاک ۳، واحد ۲ کدپستی۱۵۶۵۹۱۳۴۱۱ ارسال نمایند.

ذکر نام و شماره تلفن همراه جهت هماهنگی‌های بعدی الزامی است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۴۳۰۳۱۳ تماس بگیرند. تاریخ تحویل کتاب به دبیرخانه موسسه حداکثر تا بیستم آبان‌ و زمان برگزاری مراسم اردیبهشت ۱۴۰۲ است.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.