کد خبر: 2662 زمان انتشار: 21:35:52 - 1401/10/01
از طرح ویژه سلطانیه چه خبر؟

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: اداره کل راه و شهرسازی برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه جدی است.

به گزارش رســانـه" اخـبــار معـمـاری به نقل ازایسنا، حمیدرضا سرداریان در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند بررسی طرح ویژه سلطانیه، اظهار کرد: اجرای این طرح و تسریع در روند آن از مطالبات اولویت‌دار مردم سلطانیه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، تصریح کرد: در راستای تکمیل و تصویب مطالعات انجام شده، دو کمیته راهبری برگزار شده و همچنین بازدید میدانی و بررسی دقیق توسط مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی و تیم همراه به دعوت اداره‌کل راه‌وشهرسازی انجام گرفته است. 

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه اوایل سال گذشته بودجه طرح ویژه سلطانیه در اختیار اداره‌کل قرار گرفت، توضیح داد: با توجه به همین موضوع با یک شرکت مشاور قرارداد بسته شد تا نسبت به تهیه نقشه جدید پایه اقدام کرده و مطالعات شهر سلطانیه امروز آماده شده و مراحل تصویب را طی می‌کند. 

رئیس اداره راه‌وشهرسازی شهرستان‌های ابهر،خرم‌دره و سلطانیه، خاطرنشان کرد: برگزاری دو کمیته راهبری و دعوت از مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی برای بازدید میدانی در یک ماه گذشته، حاکی از اراده جدی این اداره برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه است.

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.