کد خبر: 275 زمان انتشار: 14:36:32 - 1397/12/29
خانه ای روی آب با یک سوم وزن خانه‌های عادی

اگر علاقه دارید خانه‌ای زیبا و مجهز برای زندگی در روی آب در اختیار داشته باشید، یک شرکت تجاری با محصول جدیدش این امکان را برای شما فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "، به نقل از نیواطلس، شرکت کودا در استونی خانه‌ای شناور به نام Light Float تولید کرده که در آن به جای بتون و سیمان از چوب‌های سبک و مقاوم استفاده شده است.

محیط اطراف این قایق نیز پوشیده از چوب است تا افراد بتوانند در صورت خروج از آن اندکی قدم زده و زیبایی‌های دریا را تماشا کنند. وزن کم این خانه کشیده شدن آن با استفاده از قایق‌های عادی را ممکن می‌کند.

وزن این خانه در حدود ۸.۹ تن است که در قیاس با نمونه‌های مشابه تا سه برابر سبک تر است. از این خانه روی آب می‌توان به عنوان کافه، استودیوی هنری یا خانه‌ای برای گذراندن تعطیلات استفاده کرد. یک پل محدب کوچک نیز برای متصل کردن این خانه به خشکی در نظر گرفته شده است.

وسعت محیط داخلی این خانه ۲۵.۸ متر مربع بوده و فاصله سقف شیروانی خانه تا کف زمین حداکثر به ۳.۳ متر می‌رسد. در داخل این خانه یک محوطه نشیمن و یک آشپزخانه در نظر گرفته شده و پلکانی نیز برای جدا کردن طبقه بالا از طبقه همکف در سمت چپ اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است. در طبقه دوم این خانه نیز اتاق خوابی با ظرفیت دو نفر قرار دارد. حمام و دستشویی نیز در کنار آشپزخانه قرار دارد. قیمت و زمان عرضه عمومی این خانه هنوز مشخص نشده است.

منبع:مهر


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.