کد خبر: 277 زمان انتشار: 14:49:35 - 1397/12/29
شماره ۳۷ مجله «ایران‌مهر» منتشر شد

شماره سی‌وهفتم مجله ایران‌مهر با نگاهی به برخی جاذبه‌های گردشگری ایران‌زمین و نمایه گزارش‌های استانی منتشر شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "، مجله «ایران‌مهر» که به‌صورت دیجیتال منتشر می‌شود فرصتی برای مرور رویدادهای استان‌های مختلف از دریچه نگاه خبرنگاران استانی مهر است، رویدادهایی که در قالب گزارش، گفتگو و عکس پیش روی نگاه مخاطبان خبرگزاری مهر قرار می‌گیرد.

این شماره مجله «ایران‌مهر» بیش از ۴۰ گزارش از ۳۱ استان کشور با محوریت گردشگری را در برمی‌گیرد تا تصویری از جاذبه‌های زیبای استان‌های مختلف کشورمان را پیش روی مخاطب قرار دهد.

اینجا «ایران‌زمین» است، از خزر تا خلیج همیشه فارس، ماجرای هامون تا ارومیه، حکایت ارس تا اروند، روایت البرز و زاگرس از دماوند تا دنا و الوند؛ با «مهر» هم‌سفر شوید تا در این شماره مجله ایران‌مهر با سر زدن به جاذبه‌های گردشگری ایران‌گردی کنیم.

«جاذبه‌هایی که پشت هم قطار می‌شوند»، «جلوه‌گری شکوه پادشاهان ایران‌زمین در قصر شیرین»، «شاخص‌ترین آثار ایلام برای گردشگران»، «شکوه تاریخ بر فراز طبیعت الموت»، «عطر معنوی زیارت در دل کویر»، «جادوی روستاگردی در اردبیل»، «دشت اسب‌های وحشی در انتظار گردشگران»، «یک‌هزار اثر ناشناخته در همدان»، «گذری بر آبشارها و باغ‌های زیبای آذربایجان شرقی»، «دریا تا مریخ را در ۱۰۰ کیلومتر طی کنید» و «معماری بی‌نظیر در بهشت‌هشتم» بخشی از گزارش‌های این شماره مجله ایران‌مهر است.

برای دیدار این‌همه زیبایی، برنامه سفر گذاشتیم تا روی خط گزارش‌های گردشگری استانی مهر راهی دور و نزدیک این خاک پرگهر شویم، به یمن این سفر گزارش‌های متنوعی با محوریت گردشگری در استان‌های مختلف تدارک دیدیم.

اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید و می‌خواهید یک منطقه را برای مسافرت انتخاب کنید با ما همراه شوید تا تنها قسمتی از این بهشت زیبا یعنی «ایران‌زمین» را به شما معرفی کنیم.

برای دریافت شماره سی‌وهفتم مجله «ایران‌مهر» اینجا کلیک کنید.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.