کد خبر: 289 زمان انتشار: 22:26:29 - 1398/01/25
با حضور شهردار تهران؛ کنفرانس حفاظت از میراث قرن بیستم در دانشگاه تهران برگزار می شود

مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کنفرانس بین‌المللی «حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر »را با حضور شهردار تهران برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری "، به نقل از دانشگاه تهران، کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر به منظور حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن، و TICCIH کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی، کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر را برگزار می‌کند.

این کنفرانس بررسی حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور، بررسی ظرفیت‌ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی، گردشگری و اقتصاد و چشم‌انداز آینده و تأثیرات و ره آورد قرن بیستم در ایران در دستور کار خود قرار داده است.

این کنفرانس به ریاست پیروز حنا چی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن( Docomomo International ) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزگوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس به آدرس https://icc۲۰ch.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.