کد خبر: 30 زمان انتشار: 12:37:35 - 1397/09/23
سمپوزیوم بین المللی هنر و بعد چهارم در پردیس هنرهای زیبا برگزار می شود

هنر و بعد چهارم، عنوان سمپوزیومی است در باره زمان، فضا و حرکت که 18 و ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ درتالار شهید آوینی، پردیس هنرهای زیبا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه"اخبار معماری" این سمپوزیوم مسائل مهم مربوط به مفاهیم مختلف زمان، فضا و حرکت در هنر را به بحث و گفتگو می‌گذارد. این مفاهیم اولیه به مفاهیم دیگری همچون واقعیت، نیرو، پیدایش و ابعاد دیگر هنر اشاره دارند. همه این مفاهیم قابل تفسیر، بحث و گفتگو خواهند بود. این سمپوزیوم محفلی بینا رشته‌ای و بین‌المللی را فراهم می آورد که بر اساس آن طیف گسترده‌ای از متخصصان و صاحبنظران با پیشینه‌و تخصص‌های مختلف گردهم می‌آیند. 

این رویداد دو روزه در قالب چهار نشست مختلف با موضوعات مرتبط با عنوان سمپوزیوم برگزار خواهد شد. هر نشست تخصصی موضوع مرتبط با یکی از زمینه‌های زیر را مورد بررسی قرار خواهد داد: معماری و طراحی شهری، طراحی صنعتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و موسیقی. همچنین در  سخنرانی‌ها، نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در فراخوان برگزار خواهد شد. نوع شرکت در این سمپوزیوم به ارسال مقاله یا پوسترمحدود نمی‌شود، بلکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل‌های صوتی و تصویری، مدل‌های پویا یا هرگونه رسانه دیگری که مربوط به موضوع سمپوزیوم باشد ارسال نمایند.

 

فراخوان مقالات و دیگر آثار

مقالات کوتاه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه با توجه به دستورالعمل های تعیین شده. لطفا مقالات خود را به afd.sym@ut.ac.ir ارسال کنید.

علاقه مندان می توانند مشارکت های خود را در قالب های دیگر مانند پوستر، ترکیب های صوتی و تصویری، مدل های تعاملی، هنر چیدمان و یا هر رسانه دیگری که هماهنگ با موضوع سمپوزیوم است، ارائه دهند. برای این نوع مشارکت، ابتدا یک عنوان، یک تصویر معرف و ۱۰۰ کلمه درباره اثر خود به ایمیل afd.sym@ut.ac.ir ارسال کنید. 

مهلت تحویل آثار: ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۸)

تصمیم گیری در مورد پذیرش مقاله تا ۱۰ دی ماه  ۱۳۹۷ در دسترس خواهد بود.

 

نمایشگاه

همچنین نمایشگاهی از آثار و رویکردهای مختلف در نگارخانه تهران برپا خواهد شد.

آدرس سایت https://afdis.ut.ac.ir/


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.