کد خبر: 312 زمان انتشار: 20:03:03 - 1398/02/12
عضو هیئت علمی دانشگاه رازی مطرح کرد: برگزاری مسابقه لیگ معماران جوان ایران به میزبانی دانشگاه رازی

عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه رازی از برگزاری مسابقه لیگ معماران جوان ایران به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش به گزارش پایگاه " اخبار معماری " ، عباس مهروان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری مسابقه لیگ معماران جوان ایران به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به صورت گروهی و شرکت دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ایجاد پویایی و چابک سازی در میان معماران جوان را مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: همچنین برگزاری این مسابقه می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفی سازی فضای شهری و نگاه به معماری ایرانی و دغدغه‌های مردم کشور داشته باشد.

دبیر علمی لیگ معماران جوان ایران گفت: این مسابقه می‌تواند فرصتی برای عینیت بخشیدن به تصورات معماران جوان دارای خلاقیت باشد.

مهروان زمان افتتاح دبیرخانه این لیگ را ۱۵ اردیبهشت ۹۸ اعلام کرد و افزود: از ۲۶ اردیبهشت تبلیغات مسابقه در سطح ملی آغاز خواهد شد و مسابقه در ۲ خرداد ۹۸ به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از دوم خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۸ مرحله اول ارسال آثار آغاز خواهد شد و زمان ارسال آثار نهایی تا دوم شهریور است.

عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه رازی ابراز داشت: در مرحله داوری بین‌المللی آثار، ابتدا ۲۰ اثر انتخاب می‌شود که این آثار به خارج از کشور ارسال می‌شود که تیم داوران در نهایت ۱۰ اثر را معرفی خواهند کرد.

وی بیان داشت: نفرات اول تا سوم در این مسابقات برگزیده اعلام خواهند شد که به نفر اول ۷۰ میلیون تومان، اجرای پروژه لوح و تندیس، نفر دوم ۵ میلیون تومان و به نفر سوم تندیس و لوح تعلق خواهد گرفت.

مهروان گفت: در انتها تیمی از نخبگان را خواهیم داشت که می‌توانند بازوی اجرایی و مدیریتی در استان باشند و در راستای توسعه گردشگری معماری در شهر و استان کرمانشاه مؤثر واقع شوند.

وی خاطر نشان کرد: محدودیتی برای شرکت در این مسابقات نیست و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری از هر استان و دانشگاهی می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.