کد خبر: 513 زمان انتشار: 10:21:11 - 1398/11/16
اختصاصی پایگاه اخبار معماری ؛ بررسی هتل بالی در اندونزی

هتل بالی در اندونزی به منظور ایجاد یک پلتفورم برای فعالیت های روزمره مردم بالی ساخته شده است.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " هدف از ساخت این بنا علاوه بر پذیرایی از میهمانان امکان ایجاد بستری برای فعالیت های فرهنگی و سرگرمی و عمومی میباشد که علاوه بر میهمانان به مردم محلی نیز اختصاص دارد. سایت این پروژه زمین وسیعی است که امکان فعالیت های عمومی و فرهنگی را برای مردم فراهم میکند. ساخت ساختمان جدید توسط گروه معماری OMA بحث انحصاری بودن فضای معماری را به چالش کشیده و به فضاهای معماری به عنوان بخشی از جامعه محلی نگاه میکند.

ساختمان بنا شامل یک باشگاه ساحلی، 2 هتل و یک استراحتگاه برای عموم میباشد. دیوید جیانوتن مدیر گروه معماری OMA هدف ساخت این هتل را تعامل بین فرهنگ های مختلف و تعامل و همفکری آنان بیان میکند.

هتل همچنین شامل فضاهای میهمانی خصوصی، یک فضای نمایشگاهی و یک فضای غروب خورشید میشود. نوار ساحلی با یک سایت بزرگ جهت برگزاری جشن های محلی و فرهنگی به هتل وصل میشود تا بستری برای زنده سازی فرهنگ محلی و پذیرای جشن ها و برنامه های محلی و عمومی و فعالیت های عموم مردم و میهمانان باشد.

در پشت بام هتل یک پارک مجسمه ای که برای استفاده عموم طراحی شده وجود دارد و فضاهای عمومی از جمله رستوران ها و لابی و استخر ها را به هم وصل میکند.

منبع :

World Architecture

تهیه و تنظیم: پویا مودتی


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.