کد خبر: 516 زمان انتشار: 11:56:33 - 1398/11/17
طرح ساخت خانه سبز تنها در سه روز

گروه ساختمانی سبز Magic اقدام به طراحی و ساخت چنین خانه‌ای کرده که تنها در 3 روز ساخته می‌شود و کاملا دوستدار محیط زیست است.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " به نقل از اسکان، آیا می‌توانید تصور کنید در خانه‌ای کوچک با متراژ 400 فوت مربع زندگی کنید که دوستدار محیط‌زیست بوده و با استفاده از تکنیک‌های روز بهینه‌سازی مصرف انرژی ساخته شده و البته در عین حال از امکانات یک خانه معمولی و خوب برخوردار باشد؟

تصمیم‌گیری در این زمینه کمی سخت است اما گروه ساختمانی سبز Magic اقدام به طراحی و ساخت چنین خانه‌ای کرده که تنها در 3 روز ساخته می‌شود و کاملا دوستدار محیط زیست است. سازه این خانه پیش‌ساخته از یک نوع پنل طاقی از جنس فیبر پلیمری و پلاستیک سبک صنعتی ساخته شده که در هر محلی با هر نوع آب و هوایی قابلیت طراحی و نصب دارد.



پس از آنکه این خانه‌های طاقی شکل طراحی شد، لایه‌ای از ورقه‌های سبک سبز بر روی سقف آنها قرار می‌گیرد و در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را در محل مورد نظر جای داد.

هریک از بخش‌های فیبر و لمینیت این خانه به یکدیگر پیچ و مهره می‌شوند و استحکام و ایستایی بالایی دارند که می‌توانند به راحتی قاب‌های درب و پنجره را نیز تشکیل داده و مقاومت آنها را تضمین کنند.



ساختار و نوع طراحی بدنه این خانه‌های سبز از علم ژئو فیزیک تبعیت می‌کند و پنل‌های آن همگی از تکنیک جذب انرژیهای پاک محیط برخوردار هستند. از این رو می‌توان این پروژه را در فهرست پروژه‌های سبز و پاک جهانی که این روزها از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند، قرار داد.



این در حالی است که ورقه‌های طبیعی انواع سبزه و چمن که بر روی سقف این خانه‌ها قرار می‌گیرند، کاملا ضد آب بوده و هیچ‌گونه آلودگی و با آب و بادهای موسمی شدید به داخل آنها نفوذ پیدا نمی‌کند.



ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.