کد خبر: 562 زمان انتشار: 11:29:12 - 1398/12/25
تعرفه خدمات مهندسی سال 99 ابلاغ شد+ نامه

احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه ای خطاب به روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها، تعرفه خدمات مهندسی سال 99 را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  "  احمد خرم در این نامه نوشته است: در اجرای بند شماره 2-17 ماده 17 مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و به منظور تعدیل قیمت خدمات مهندسی سال 99، هزینه ساخت و ساز هر متر مربع بنا که مبنای محاسبات حق الزحمه خدمات مهندسی ساختمان قرار خواهد گرفت، به شرح جدول زیر اعلام می شود که برای سال 99 جایگزین جدول ابلاغی مورخ 22/07/1398 می گردد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است حق الزحمه خدمات مهندسی رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی بر اساس جدول شماره 11 همین مبحث محاسبه می گردد.

خرم همچنین در این نامه نوشته است: این افزایش شامل سایر خدمات مهندسی ازجمله نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک و بازرسی لوله کشی گاز نیز می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه این نامه آورده است: سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، حسب مقتضیات، شرایط و ملاحظات هر استان و طبق مفاد بند 3-17 می تواند قیمت های مندرج در جدول زیر را حداکثر تا 25 درصد افزایش یا کاهش دهند.

منبع:صما


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.