کد خبر: 565 زمان انتشار: 01:24:10 - 1398/12/28
جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی در حوزه معماری برگزار می‌شود

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: دومین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی با موضوع هنر معماری مرمت و شهرسازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " به نقل از ایسنا علی دلزنده، مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با موضوع هنر معماری مرمت و شهرسازی از ۱۵ بهمن‌ماه منتشر شده است.

 وی افزود: دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند تا ۱۷ خرداد ماه ۹۹ با حضور در سامانه پایگاه دبیرخانه دائمی فارسی‌ زبان علم پایان‌نامه‌های خود را برای ما ارسال کنند و در جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی شرکت کنند.

دلزنده با بیان اینکه دومین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد، گفت: بخش ویژه جشنواره حوزه معماری و شهرسازی اسلامی را در برمی‌گیرد و کسانی که در این حوزه پایان‌نامه‌ و رساله‌ای دارند می‌توانند در این بخش ویژه شرکت کنند؛ بخش اصلی این جشنواره نیز شامل معماری، شهرسازی و مرمت است.

وی اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در جشنواره باید در سامانه ثبت‌نام کرده و در کنار ارسال فایل پی‌دی‌اف پایان‌نامه خویش نسبت به ارسال صورت‌جلسه دفاع و نمره پایان‌نامه خویش را اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: اولین دوره برگزاری این جشنواره تعداد ۶۰ پایان‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و امیدواریم دومین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی با استقبال خوبی مواجه شود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره مرکز تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین، دبیرخانه انجمن‌های علمی و دانشجویی در حوزه معماری، معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اداره کل میراث فرهنگی استان، اداره کل راه مسکن و شهرسازی استان، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، نظام‌مهندسی ساختمان استان، سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین و جهاد دانشگاهی استان قزوین از ما حمایت کرده و حامی این جشنواره محسوب می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: پایان‌نامه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره بعد از داوری توسط اساتید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در هر بخش سه رساله و سه پایان‌نامه به‌عنوان منتخبین این جشنواره معرفی و در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۸۹۵۴۵۲۵ تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنند.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.