کد خبر: 571 زمان انتشار: 13:50:53 - 1399/01/05
تعویق مراسم "UIA 2020 Rio " به علت همه گیر شدن ویروس کرونا

مراسم UIA 2020 Rio به علت همه گیر شدن ویروس کرونا به 18 تا 22 جولای 2021 موکول شد .

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  " اتحادیه بین المللی معماران UIA در لوزان سوئیس در 28 ژوئن سال 1948 برای اتحاد معماران جهان از طریق فدراسیون سازمانهای ملی آنها تأسیس شد. از میان 27 نمایندگی حاضر در مجمع مؤسس ، UIA برای افزایش سازمان های مهم و معماران در 115 کشور و سرتاسر جهان رشد کرده است.

UIA یک سازمان غیر دولتی بین المللی است که توسط یونسکو به عنوان تنها اتحادیه معماری که در سطح بین المللی فعالیت می کند ، شناخته شده است.

UIA از طریق کنگره ها سه ساله، مسابقات بین المللی طراحی و گروه های کاری و کمیسیون های خود ، به عنوان سکویی برای اشتراک دانش عمل می کند و به راهکارهای نوآورانه و مشارکتی برای پیشرفت معماری با تمرکز ویژه بر توسعه پایدار کمک می کند.

با گذشت زمان ، UIA به یک سازمان مشهور جهان و یک شبکه حرفه ای بی نظیر از معماران تبدیل شده است که به همه قاره ها می رسد.

امسال با وجود پیگیری های اتحادیه معماران برزیل و اتحادیه بین المللی معماران به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا و تصمیم این دو اتحادیه بر عدم ریسک در شرایط موجود این مراسم با وجود 20000 شرکت کننده به یک سال بعد موکول شد. اتحادیه بین المللی معماران همچنین افزود افرادی که در این مراسم ثبت نام کرده بودند هزینه ثبت نام آنها به صورت اتوماتیک وار تمدید خواهد شد.

مسئولین این دو اتحادیه همچنین برای تمامی شرکت کنندگان و انسان های جهان آرزوی سلامتی و تندرستی کرده و امیدوار به این هستند که شرکت کنندگان بار دیگر با سلامت کامل در این مراسم حضور به عمل رسانند.

ترجمه و تنظیم:

سیدکمال هاشمی


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.