کد خبر: 60 زمان انتشار: 16:58:24 - 1397/10/01
فراخوان پنجمین دوره دو سالانه کتاب معماری و شهرسازی (جایزه دکتر منوچهر مزینی)

موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری موسسه توسعه مطالعات بین المللی فاطر و انجمن مفاخر معماری ایران پنجمین دوره کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی ایران را در اردیبهشت ماه 1398 و همزمان با روز جهانی کتاب برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه "اخبار معماری"موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری موسسه توسعه مطالعات بین المللی فاطر و انجمن مفاخر معماری ایران پنجمین دوره کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی ایران را در اردیبهشت ماه 1398 و همزمان با روز جهانی کتاب برگزار می نماید.

1-   اهداف جایزه: بهره وری و بهره گیری از دانش بزرگان و اندیشمندان حوزه معماری و شهرسازی، بالا بردن سطح تالیف و ترجمه کتب معماری و شهرسازی (و رشته های وابسته) و گسترش مخاطبان آن در فرهنگ عمومی کشور و نیز تشویق و ترغیب محققان، معماران و شهرسازان جوان به پژوهش همگام با ارتقای حرفه و هنر.

2-     جوایز و امتیازات هر دوره توسط شورای دوسالانه تعیین و اعلام می گردد.

ب. شرایط شرکت در مسابقه

1-   کتاب در زمینه معماری و شهرسازی و رشته های وابسته می باشد. تشخیص مرتبط بودن موضوع با هیئت داوران خواهد بود و مراتب پذیرش در مرحله اول برای شرکت در مسابقه، کتبا به شرکت کننده اعلام می گردد.

2-     زبان کتاب های تالیفی می تواند فارسی و یا هر یک از زبان های (انگلیسی، فرانسه، ایتالیائی و آلمانی) باشد.

3-     در این دوره، کتاب ها اعم از تالیف یا ترجمه می بایست در فاصله زمانی سالهای 1395 - 1397 به چاپ (اول) رسیده باشند.

4-   هر شرکت کننده (صاحب اثر یا ناشر) می بایست دو نسخه از کتاب را به آدرس موسسه مطالعاتی فرزان((تهران . خیابان مطهری . خیابان ترکمنستان . کوچه اقاقیا . پلاک 3 . واحد 2 . تلفن 88430222 - 88430313))ارسال و گواهی شرکت در مرحله اول مسابقه را دریافت دارد.

5-     تاریخ تحویل کتاب به دبیرخانه موسسه حداکثر تا بیستم دی ماه 1397 می باشد.



 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.