کد خبر: 63 زمان انتشار: 01:02:19 - 1397/10/02
معرفی نورپردازی ساختمان “افلاک نما” تبریز با هدف پیوستن به کمپین ملل متحد

همزمان با هفتاد و سومین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز نور پردازی ساختمان افلاک نما را معرفی کرد و بدین وسیله همکاری خود در راستای پیوستن کشورمان به کمپین ملل متحد را اعلام نمود

به گزارش پایگاه "اخبار معماری"، در پی تشکیل کمپین جهانی ملل متحد از طریق نورپردازی یک یا چند بنای یادبود و ساختمان اصلی شهر با رنگ آبی، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز نیز نورپردازی ساختمان افلاک نما را به عنوان پروژه همسوسازی با کمپین ملل متحد به این سازمان معرفی نمود.

این پروژه که از طرح های نورپردازی سازمان در سالهای قبل بوده، بر اساس درخواست کتبی وزارت امورخارجه از شهرداری تبریز مبنی بر اعلام نورپردازی هایی با رنگ آبی  به این وزارت خانه معرفی شده است.

گفتنی است، سازمان ملل متحد پس از پایان جنگ جهانی دوم و پس از امضای منشور این سازمان به وسیله ۵۱ کشور، رسما در ۲۴ اکتبر ۱۹۴۵ برابر با ۲ آبان ۱۳۲۴ تاسیس شد. ایران به عنوان یکی از ۵۱ کشور مؤسس ملل متحد از بنیان گذاران این سازمان جهانی شمرده می شود و اجرای این طرح نیز، در راستای ارائه تصویری مناسب از ایران در جامعه بین المللی صورت گرفته است.


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.