کد خبر: 641 زمان انتشار: 00:13:17 - 1399/02/13
نمای داخل ۵ تا از بهترین هتل‌های دنیا را ببنید

‌زمانی فرا می‌رسد که فوق العاده دیگر به اندازه کافی خوب نباشد. برخی اوقات عظیم و مجلل تنها انتخاب است. هیچ جا این حقیقت بیشتر از اتاق‌های هتل با رده بالا نیست، جایی که تخت خواب‌های مخمل و حمام‌های مرمر که قبلاً اقامتی لوکس را تعریف می‌کردند جای خود را با صفحه نمایش‌های تلویزیونی ۱۰۳ اینچی، سونا شخصی و انواع خدمات لوکس دیگر ارتقا بخشیده‌اند.

موراکا

جزیره کنراد مالدیو رنجالی

این اقامتگاه در فضای فیروزه ای مالدیو قرار دارد، استخر بی نهایت فضای باز، قایق موتوری، سالن بدنسازی و حمام با چشم‌انداز اقیانوس ارائه می‌دهد. بیش از ۱۶ فوت پایین‌تر از سطح دریا، اتاق خواب گنبدی مهمانان را با منظره زیر آب احاطه کرده است. تماشای ماهی و موجودات دیگر یک نمایش مسحورکننده ایجاد می‌کند.

 

مجموعه آسمان منهتن

پارک هایت نیویورک

منظره ۵۹ طبقه از بالاترین مجموعه نیویورک مشرف به پارک مرکزی خیره‌کنند است. فضای عالی دارای سه اتاق خواب ۴،۲۰۰ فوت مربع، ۳ حما، آشپزخانه کامل با لوازم Miele و یک اتاق نشیمن با یک شومینه شیشه‌ای محصور است. خدمات شامل نقل و انتقال از فرودگاه با هلیکوپتر، یک سرآشپز و کمد با انتخاب‌های شخصی است.

 

مجموعه ابوظبی

سنت رجیس، ابوظبی

در میان خواص برتر امارات متحده عربی، شیرآلات طلا و لوسترهای درخشان ظاهراً استاندارد هستند. اما این هتل چهار ستاره ابوظبی این جواهر ۱۲.۰۵۶ متر مربعی را ارائه می‌دهد که با داشتن فرشهای پشمی دستباف، یک اسپا مدرن و یک تئاتر پنج نفره از این جواهرات معمول فراتر می‌رود.

 

سوئیت ریاست جمهوری

ماندارین شرقی پودونگ، شانگهای

در اوج یکی از نفیس‌ترین هتل‌های شانگهای، این سوئیت ریاست جمهوری با شیوه‌های مختلفی جذابیت ایجاد کرده است. سوییت‌ها مناسب طرفداران طراحی معاصر با تلفیق فضای سنتی می‌باشد. دو باغ روی پشت بام منظره‌ای خارق‌العاده از شهر را فراهم می‌کنند.

 

رویال اقامتگاه

آتلانتیس توسط  Giardino

این اتاق خواب هشت ضلعی در زوریخ با اشغال کل طبقه چهارم هتل، بزرگترین سوئیت اروپا (۲۱۲۵۸ فوت مربع) با یک تراس ۳۶۰ درجه، یک اتاق غذاخوری ۱۸ نفره (با سرآشپز خصوصی)، هشت اتاق خواب و حمام و یک سالن شیشه بعلاوه یک کارگر شبانه روزی، اسپا داخلی می‌باشد و مهمان این سوییت به رولزرویس سرپوشیده دسترسی دارند.

منبع:چمدان


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.