کد خبر: 713 زمان انتشار: 01:19:36 - 1399/02/29
انتشار مجموعه کتاب NORD و EFFEKT در کپنهاگ دانمارک

مجموعه کتاب " همکاری مشترک در معماری " توسط گروه معماری و گرافیک Grafisk Design & Forlag منتشر شد.

به گزارش پایگاه " اخبار معماری  "  " همکاری مشترک در معماری " مجموعه کتابی است که نگاهی به پتانسیل گسترده و استفاده از هماهنگی و همکاری عموم مردم در معماری دانمارک می اندازد. این مجموعه نگاهی به پروژه هایی دارد که از سال 2000 تا اوایل سال 2010 در دانمارک توسط همکاری با عموم مردم ساخته شده اند.

نکته اصلی این کتابها ایجاد همکاری است، رویکردی مشترک که روند خلاقانه در انجام امور ایجاد می کند و از کاربران، تصمیم گیرندگان و متخصصان در زمینه های مختلف دعوت می کند تا در پروژه ها مشارکت و اطلاع رسانی کنند. همکاری مشترک موجب به وجود آمدن علاقه، احساس مالکیت و حس مکان می شود و پایه و اساس محکمی را برای هر پروژه، در مقیاس کوچک یا بزرگ ایجاد می کند. استفاده از ارتباطات و رسانه ها به عنوان ابزاری قدرتمند در پیشبرد روند همکاری فرایندی را ایجاد می کند که به عنوان یک ابزار مهم استراتژیک در توسعه جامعه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هر کتاب در مجموعه " همکاری مشترک معماری " از سه بخش تشکیل شده است :

- مصاحبه گسترده با تمرکز بر دیدگاه معماران و استفاده از خلق فضا به عنوان ابزار،  کاتالوگ پروژه های تکمیل شده و پروژه های پیش رو که در آن همکاری نقش اساسی داشته و خواهد داشت 

- یک چشم انداز از تجزیه و تحلیل فرایندها، راه حل ها و پتانسیل های همکاری مشترک در معماری و توسعه جامعه.

علاقه مندان می توانند این کتاب ها را با قیمت در مجموع 60 یورو و هر کتاب را 30 یورو از سایت Grafisk Design & Forlag تهیه فرمایند. در ادامه تصاویری از این کتابها را مرور خواهیم کرد.

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.