کد خبر: 714 زمان انتشار: 01:30:16 - 1399/02/29
خانه ای با طراحی مینیمالیستی در سانفرانسیسکو

استودیوی معماری Rina Lovko طرح خود را برای یک خانه در شهر سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا آمریکا منتشر کرد.

عشق و احترام به طراحی و محیط زیست به منظور آسایش و آرامش انسان امر مهمی است که در قرن اخیر توجه زیادی به آن شده و در کنار آن استفاده بهینه از فضای موجود مباحثی است که طراحی خانه های مدرن را تحت تاثیر قرار داده است. پروژه خانه ساحلی مینیمالیستی در کالیفرنیا الهام گرفته شده از زیبایی های طبیعی به ویژه اقیانوس آرام است که به طرز چشمگیری در افق گسترده شده است.

در طراحی فضای داخلی این خانه استفاده از مناظر طبیعی امر مهمی است که حتی فضای حمام آن دارای بازشوی بزرگی است که رو به منظره باز میشود. فضای داخلی طوری طراحی شده است که انگار انعکاسی از محیط اطراف خود میباشد و در انتخاب متریال ها سعی بر این شده است که این انعکاس بیشترین شباهت را با محیط اطراف داشته باشد.

استفاده از بتن اکسپوز در دیوار ها، فولاد ضد زنگ و سنگ مرمر یکپارچه در کف بنا از ویژگی های این انعکاس میباشد. هنگام ورود به خانه و بعد از گذر از یک راهرو طولانی و تاریک وارد نشیمن بزرگ و پرنور میشویم که استفاده از متریال هایی همچون دیواره های سیمانی همراه با چوب و فولاد ضد زنگ براق باعث افزایش تاثیر نور در فضا میشوند و نوعی تکامل در تعامل با محیط خود بوجود می آورد.

جدای بحث زیبایی در استفاده از بتن اکسپوز، این خانه 145 متری بسیار بزرگتر و جادارتر به نظر خواهد رسید. و بالاخره باید گفت که تمامی اشیای و عناصر ساختمانی استفاده شده در این خانه طراحی شده توسط معماران بزرگ همچون پیتر زومتور میباشند.

 

در ادامه تصاویری از این پروژه را با هم مرور خواهیم کرد.

 

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.