کد خبر: 720 زمان انتشار: 02:58:39 - 1399/02/29
حلقه های تعیین فاصله اجتماعی در ایتالیا

ایده های بازگشت به زندگی عادی در کشورها و تعیین فاصله اجتماعی توسط " آگوستینو گیراردلی " ارائه شد.

با وجود بحران های شدید بیماری در کل جهان و از جمله ایتالیا، طراحان و هنرمندان این کشور برای بهبود اوضاع کشورشان هر لحظه به فکر ایده های جدیدی هستند تا زمانی که اگر قرنطینه پایان یافت، از شیوع دوباره این بیماری و بوجود آمدن شرایط بحرانی جلوگیری شود. “ Centro “ یکی از این طرح ها می باشد که از میله های فایبرگلاس رنگی ساخته شده است که از هم پیوستن آنها دایره ای ایجاد میشود که ظرفیت 2 نفره دارد. علاوه بر این برای تعیین فاصله اجتماعی حداقلی 2 متر میله ای به طور مستقیم به این دایره وصل شده است تا فاصله اجتماعی را برای کاربران در فضاهای عمومی جامعه یادآوری کند.

آقای آگوستینو درباره این طرح میگوید : Centro ابزاری برای ایجاد سد بین کاربران نیست بلکه ابزاری برای بهبود معاشرت و جلوگیری از بوجود آمدن بحران های دیگر است. وی در توصیف این پروژه میگوید :

Centro یک طرح مدولار میباشد که برای زندگی پس از قرنطینه و برای بهبود معاشرت های اجتماعی در فضاهای عمومی جامعه تعریف شده است و شکل جدیدی از زندگی را نمایان می کند. هدف ما از طراحی این عنصر جلوگیری از معاشرت افراد نبوده بلکه احترام گذاشتن به حقوق بهداشتی و معنوی افراد و جامعه است. Centro کاربران را تشویق میکند تا با رعایت فاصله اجتماعی دوباره بتوانند کنار هم معاشرت داشته و به زندگی عادی ادامه دهند.

آقای آگوستینو با انتشار این طرح توسط شهردار میلان از مردم خواست تا ایده های خودشان را برای بهبود شرایط زندگی در زندگی پس از قرنطینه بیان کنند.

 


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.